W ramach dotychczasowej usługi kurierskiej InPost udostępnił naszym Klientom możliwość Dynamicznego Przekierowania Paczki do paczkomatu, paczkopunktu lub sąsiada.
Jak to działa?
Paczka zostaje odebrana od Nadawcy lub przyjęta w oddziale. Odbiorca otrzymuje wiadomość e-mail i/lub SMS oraz powiadomienie w aplikacji z linkiem do strony umożliwiającej przekierowanie paczki. Odbiorca może ją przekierować bez dodatkowych kosztów, nawet wtedy kiedy przesyłka jest już w doręczenia.
Jakie paczki można przekierować?
Nie wszystkie paczki można jednak przekierować, więc podajemy informacje jakie paczki nadają się do skorzystania z tej usługi:
- paczki z podanym adresem e-mail i numerem telefonu do Odbiorcy
- paczki standardowe bez opcji doręczenia do określonej godziny oraz usługi „dokument zwrotny”
- przesyłkę, która nie jest wielopaczkowa
- przesyłkę, której wymiary nie przekraczają gabarytu C a waga 25kg
Dzięki temu rozwiązaniu ograniczacie Państwo konieczność wielokrotnego kontaktu z Biurem Obsługi, Odbiorca może sam zarządzać przesyłką online. Zmniejszacie Państwo liczbę zwrotów a tym samym ponoszenie dodatkowych kosztów z tym związanych.
Zapraszamy do wypróbowania
pozdrawiamy
Zespół AINKurier