Szanowni Klienci, informujemy, że w związku z okresem urlopowym w dniach od 3.08- 21.08 nasze Biuro Obsługi Klienta będzie do Państwa dyspozycji w godzinach 10-14.
Nasze numery telefonów oraz kontakt mailowy będzie możliwy jedynie w tych godzinach.
Oczywiście zamówienia można bez zmian składać przez 24h.
Przy okazji przypominamy, że w razie problemów z odbiorem przesyłki przez kuriera możecie Państwo skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską.
Należy mieć przygotowany numer zamówienia kuriera, który jest widoczny przy każdym zleceniu w Panelu Klienta dla zalogowanych użytkowników.
Podając ten numer możecie Państwo zweryfikować podjazd kuriera lub zmienić godziny odbioru paczki.
Na wszelki wypadek podajemy numery telefonów do poszczególnych firm kurierskich:
DPD +48022 577 55 55
InPost +48722 444 000
TNT: +48801 310 000
UPS: +48022 489 48 77
GLS: +48046 814 82 20
DHL: +48042 634 51 00
Fedex: +48022 2118000
W przypadku konieczności anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy z nami abyśmy mogli je anulować u Przewoźnika
W pozostałych sprawach zapraszamy w godzinach naszej pracy czyli 10-14
Mamy nadzieję na wyrozumiałość
pozdrawiamy
Zespół AINKurier