Zmiana godzin pracy BOK AINKurier w sierpniu

2020-07-30

Szanowni Klienci, informujemy, że w związku z okresem urlopowym w dniach od 3.08- 21.08 nasze Biuro Obsługi Klienta będzie do Państwa dyspozycji w godzinach 10-14.

Nasze numery telefonów oraz kontakt mailowy będzie możliwy jedynie w tych godzinach.

Oczywiście zamówienia można bez zmian składać przez 24h.

 

Przy okazji przypominamy, że w razie problemów z odbiorem przesyłki przez kuriera możecie Państwo skontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską.

Należy mieć przygotowany numer zamówienia kuriera, który jest widoczny przy każdym zleceniu w Panelu Klienta dla zalogowanych użytkowników.

Podając ten numer możecie Państwo zweryfikować podjazd kuriera lub zmienić godziny odbioru paczki.

 

Na wszelki wypadek podajemy numery telefonów do poszczególnych firm kurierskich:

DPD +48022 577 55 55

InPost +48722 444 000

TNT: +48801 310 000

UPS: +48022 489 48 77

GLS: +48046 814 82 20

DHL: +48042 634 51 00

Fedex: +48022 2118000

 

W przypadku konieczności anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy z nami abyśmy mogli je anulować u Przewoźnika

W pozostałych sprawach zapraszamy w godzinach naszej pracy czyli 10-14

 

Mamy nadzieję na wyrozumiałość

pozdrawiamy

Zespół AINKurier



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK, rozumiem