Materiały eksploatacyjne w InPost – zmiana w zamawianiu od 1.10

2020-09-07

Szanowni Klienci, otrzymaliśmy informację od firmy InPost, że w trosce o środowisko i w ramach polityki ograniczania zużycia materiałów sztucznych (nieodnawialnych) postanowili wprowadzić kilka zmian w procesie wydawania opakowań.

 

Proces wydawania bezpłatnych materiałów eksploatacyjnych (etykiet, kangurków), kopert i foliopaków zostanie zamknięty. Zmiana ta wejdzie w życie od 1.10

 

Dodatkowo jako partner biznesowy firmy InPost otrzymaliśmy możliwość zakupu tych materiałów w preferencyjnych cenach.

 

W związku z powyższym komunikatem, w przypadku zainteresowania materiałami eksploatacyjnymi zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta: kontakt@ainkurier.pl

 

Nasi Pracownicy przedstawią Państwu cennik oraz pomogą w zamówieniu materiałów

Serdecznie pozdrawiamy

Zespół AINKurier



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK, rozumiem