Praca w okresie świątecznym

2018-12-17

W okresie świątecznym nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje według harmonogramu:

21.12.2018 Piątek 9:00-15:00

24.12.2018 Poniedziałek 9:00-14:00

25 - 26.12.2018 Wtorek - Środa biuro nieczynne

27 - 28.12.2018 Czwartek - Piątek dyżur mailowy 9.00 - 15.00

31.12.2018 Poniedziałek dyżur mailowy 9:00-14:00

1.01.2019 Wtorek biuro nieczynne


Jednocześnie przypominamy, że w związku ze wzmożoną ilością przesyłek w okresie przedświątecznym mogą wystąpić opóźnienia w odbiorach oraz doręczeniach przesyłek za co w imieniu swoim oraz Przewoźników przepraszamy 



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK, rozumiem